Reklamace

bezproblemova-reklamaceVeškeré zboží pečlivě před odesláním kontrolujeme a vybíráme výrobce, kteří provádí 100% kontrolu jakosti.

Nicméně i přes všechny snahy se může zboží porouchat ale nezoufejte garantujeme bezproblémové a rychlé vyřízení reklamace. Většinu reklamací řešíme okamžitou výměnou za nový kus.

Jak zboží reklamovat?

Při reklamování se prosím řiďte následujícím postupem:

  1. Vždy nás nejprve kontaktujte emailem nebo telefonicky a popište závadu.
  2. Řada problémů lze vyřešit na dálku proto vyčkejte na odpověď nebo zkuste naši poradnu.
  3. Vyplňte a vytiskněte reklamační formulář.
  4. Reklamační formulář spolu s fakturou a reklamovaným zbožím pečlivě zabalte.
  5. Balík odešlete na následující adresu:

Ing. Lukáš Blažek
Bohutínská 515
26101 Příbram 5
tel.: 704255955
email: eshop@bezdratovepecky.cz

Pro jistotu doručení vždy uvádějte k zásilkám náš telefon a email.

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil (např. mechanicky poškodil, mechanicky opotřebil) nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení